Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Snööö helg

Publicerad 2012-12-09 20:33:29 i

 
Här komemr lite bilder från i lördags när vi tog en promenad ner till viken, jonna tyckte de var jätte kul att åka pulka o j skulle springa hela tiden så han fick motion iaf haha.. så handlade lite välbehövligt o gick sen hem med en väldigt arg o ledsen jonna! hon skrek från att vi gick från viken till att vi kom hem!½ svårt de är när dom inte säger vad de är men när vi kom hem o hon hade lugnat sig äntligen! så sa hon att hon var kall om händerna men iaf hemma fick jonna sova o sen gjorde vi oss iordning inför julfesten. så jonna körde vi till jacobs moster som hon skulle få sova hos o vi vidare till festen/julbordet.
 
idag söndag hade vi en skön sovmorgon innan vi åkte ner o hämtade jonna som hade haft en väldigt bra kväll. städade av här hemma o gjorde iordning lite eftersom jag inte orkar eller ginner hålla på i veckorna nu när jag är på praktik...... på em åkte vi iaf till våra fina vänner fick go mat o allt var lika trevligt somvanlit barnen småbråkade som dom alltid gjort men så kommr de nog alltid vara mellan dessa små bustöser:)
 
nae de får vara allt för idag ska nog förbereda ett litet inlägg som kommer in imorgon på dagen:)
 
kramkram
 
/Jasmine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela