Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

lucia- eller ett annorlunda firande :)

Publicerad 2012-12-13 20:02:09 i

Sitter nu och tar det lite lungt jonna sover gott somnade direkt när vi la henne väldigt trött efter denna dag.
Kom till dagis ca halv fem o jonna blev så glad över att se oss och på skulle klänningen o  även kronan hon var jätte stolt men så kom tröttheten hon bara grät o grät för vi skulle ut o sätta os medans dom skulle samla ihop barnen o då trodde hon att vi skulle gå utan henne så jonna o jag fick sita vid sidan om när dom andra barnen sjöng så att hon inte skule minnas det som något dåligt som fröknarna sa o de är ju bra humöret var verkligen upp o ner hela tiden hon blev verkligen jätte ledsen även när hennes pepparkaka gick sönde så ja kvällen var inte så jätte lyckad tyvärr som jag hade hoppats men ja en lucia att minnas det med:)
 
Är verkligen jätte trött o mår kontigt, mår illa tillofrån, yrsel.... men tror att det beror på för jag känner mig så stressad mycket som snurrar igen med allt... försöker göra mitt yttersta på praktiken men blir ändå inte det bästa jag kan vet inte varför men jag glömmer hela tiden sånahär småsaker liksom visst så är Pia jätte bra o jag kan fråga igen men ändå.
 
Imorgon är det kasnke stan som gäller får se lite när jacob slutar osv hade varit skönt att få julklappar överstökat o bara ha en skön familjedag på lördagen för vi är bortbjudan på kvällen med så ja...
 
Nae nu får det nog bli ett glas eller två av julmust mumms!
 
Bye Hoppas ni har haft en trevlig lucia iaf :)
 
//Jasmine

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2012-12-14 09:48:26

Du har ju inte varit så länge hos Pia men snart tror jag att allt sitter. Tror många behöver riktigt ledigt och bara tänka på julen. Att inte oroa sig för saker som man vanligtvis gör. Så känner jag iaf nu med allt skolarbete, att jag bara vill lägga allt åt sidan nu och bara ha ledigt.
Kram Sara

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela