Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

En bit av vårat hem

Publicerad 2012-12-10 11:00:00 i

Tagit ikväll så svårt de är o få korten bra när jag vill att korten ska bli lite mörkare men men så här är en bit iaf:)
 
Min älskade nya skänk den är helt perfekt den ser nästan svart ut men är mörkbrun till färgen skulle vilja måla den vit men den får nog behålla sin mörka iaf nu ett tag...
Jonnas lilla lekhörna....
 
Ett fin fint överkast ja lyckades fynda för ett tag sen.
 
det var lite hur de ser ut här iaf... just nu står jag nog o sliter på min praktik. Praktiken är på en restaurang vilket jag trivs väldigt bra är faktist väldigt kul o intressant så får se om man får vara kvar eller ej efter praktiken:) '
 

Kommentarer

Postat av: jessie

Publicerad 2012-12-11 15:15:33

Blev fint med nya skänken :))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela