Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Dagis/förskolan

Publicerad 2011-09-06 21:13:58 i Allmänt


Jonna är inskolad på dagis o allt fungerar kanonbra iaf dom flesta dagarna.. lämningarna blir ofta snabba men de ska dom ju vara vågar inte riktigt kräva en kram av henne för dom gånger ja gjort de elelr sagt hejdå så vill hon inte vara kvar o då skär de i hjärtat att lämna henne där, men annars fungerar allt jätte bra.

Känns som vi skulle behöva en vecka utan att jacon skulle jobba så vi kan packa upp kartonger för jag har många ggr tittat in i rummet där alla står o tänkt börja men suckat o inte orkat ta tag i allt själv.
Iaf är det underbart med eget hus det är liksom våran tomt o våra väggar vi gör vad vi vill! om vi vill göra hål så gör vi de osv härligt iaf! :)

jonna sover sen 19 vilket hon alltid gör (vanligast) ganska skönt att det fungerar så bra med läggningen, men lite jobbigt att hon vaknar halv sex-sex för vill gå upp ca halv sju är lagom innan dagis.... men nog om de


jacob är iväg på kurs i kalmar ska vara där hela veckan eller ja till fredag o kommer hem o åker sen igen o är där veckan efter igen.. idag har det iaf varit helt okej änsålänge o vara själv men ja har hela natten o sova oroligt men tänder upp lite så är ja inte lika mörkrädd o hoppas ja somnar fort! synd att jonna är för liten för o sova hos mig annars hade de varit ett ypperligt tillfälle för de nu o även när de är älgjakt :)


på fm iaf så la ja lite plattor på framsidan de låg jord intill ingången/altanen så la plattor där ist så inte trät skulle bli förstört o blev ju iaf inte sämre.

ska fortsätta se på dr house sen är det sängen som kallar så de kan bli en ny dag igen.

byebye



När jag blir osynlig det är då jag blir rädd o börjar granska mig själv o börjar undra vad jag gör för fel o hur jag själv ska ändra på mig.


Förresten döm mig inte för det jag skriver här i min blogg för det är just vad det är MIN blogg o jag behandlar den lite som en dagbok fast undanhåller dom innersta kännslorna som inte ska komma ut på nätet.... så de så! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela