Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

dagarna går.....

Publicerad 2010-09-03 10:37:59 i Allmänt


mina dagar försvinner så gort o veckorna bara går o jonna är om några dagar 7månader! var har alla dom månader tagit vägen? känner lite panik,ångets o ja oro över vad ja ska hitta på med mitt liv på jobbfronten inte en aning vad ja vill göra inte enns en liten ledtråd vad jag kan tänkas hålla på med, lite smått irriterande...
men vet att jag inte kommer att klara av att plugga  kommer inte lyckas få betyg har ingen motivation att få in massa ointressant matte o engelska saker jag ändå inte har någon användning av o ja klarar inte heller av att läsa in de så de vet ja redan om... alltså är helt enkelt för trög för de...

aja nog om de det är snart dop för jonna (vet att de är sent men bättre de än aldrig) så den 25/9 ska Jonna Anna Elsa Hammarvall döpas i gryts kapell så ja vi ska iaf bjuda på smörgåstårta blir lättast så o även tårta o kaffe efter de.
så alla kläade är inhandlade, dopklänning är kollad så hon ska ha en som är från 18oo-talet i amerikatyg blir kanon fint med vinrött till de.. jacob ska ha kostym så de är med inhandlat o ja ska ha en klänning så allt är klart.


idag ska vi ner o ta en fredagsfika med jonnas farmor vid kl 2, jonna sover för stunden så de är väldigt lungt o skönt för en stund o katterna sover med så bara o njuta av radions babbel...

imorgon ska vi till kolmården med hela jacobs familj ska bli trevligt så ser iaf de ut nu med dagarna
ha de så bra d'r ute i vimmlet...



10/8

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2010-09-03 23:06:12

Åh Jasmine jag förstår verkligen vad du menar med tiden! Jag vet att ni alla så de att dne kommer gå så fort, men ja trodde inte den skulle då SÅ fort! det är sorgligt, tänker ja för djupt på de börjar ja nästan gråta!



Vad häftigt det låter med den dopklänningen nu skaffat! Ser fram emot att få se liter bilder sedan! O ev har vi ju också då planer på att komma upp o hälsa på er med! o efter dopen! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela