Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

marknad....

Publicerad 2010-10-27 15:19:53 i Allmänt


kom hem för ja ca 1 h sen då vi varit nere i viken o gått runt lite på marknaden så ja köpte strumpor till mig o jonna 15 par för 100 kr, 9 till mig o 6 st till henne. annars var ja lite på jakt efter sånna fårskinnstofflor men köpte inga tänkte man kasnke åker på fler marknader o hittar...


o jonna fick även en jätte ballong i form av en enhörning av sin farmor inte lätt att få in allt i lgh kan jag säga så ja spran upp med väskan o sakerna o sprang sedan ner till jonna i källaren o hon låg fortfarande sovandes så hon märkte inte..... la henne i sängen o självklart vaknade hon när jag började knäppa upp...



vi har lekt lite på golvet nu med vilket jag tror hon uppskattade.. försöker nu få henne tillatt somna så de inte blir fel med timmarna men de ser/låter inte så ljust ut så får se om hon ger upp o spver en liten stund (då ska jag med vila lite)


natten har förövrigt varit HEMSK snuttan vaknade ja 1 kasnke o var vaken till 3 halv4 kanske då ja gav upp o la henne mellan oss o då låg hon o busade ist men bättre de iaf än o vara ledsen/irriterad....
men men någongång ska väl de släppa med.. skyller allt på tänder, övergångsfaser eller drömmar...

de var de lite skrivet iaf...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela