Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

ett snabbinlägg....

Publicerad 2010-10-25 10:21:33 i Allmänt


tar ett snabbinlägg då ja ska börja packa jonnas väska snart, ska ner till viken o träffa sara o iza en sväng.
stannade hemma från kyrkis idag ville vara hemma lite då vi farit så mkt i helgen först norrköping på lördagen o sen linköping på söndagen.....

i norrköping införskaffade vi oss en kamin en sån som går på el dlir så fruktansvärt kallt i hallen/köket på kvällen så tänkte den kunde hjälpa till att få en lite jämnare temp iaf en liten stund... annars hittade vi nog inget speciellt var bara meningen att komma iväg lite o kolla..



söndagen var det först stalet på morgon.. det drog sig lite at gå upp när regnet öset ner när man gick upp men inte skulle de stoppa liksom lite regn dör man inte av bara man inte blir kall:) gick kanon bra denna gången fick en ny häst denna gång vilket va kul en tinker tror ja de är väldigt mysig iaf:)


efter stallet så hängde vi med svärföräldrarba till linköping dom frågade nämligen om vi ville hänga med o träffa J morbror m familj o självklart ville vi de så blev en tripp på ikea o lite sånt innan:) inhandlade lite sängkläder till jonna o även överdrag till skötbordet vilket alltid går åt!


var hemma mellan 20-21 tror ja så blev ganska sent men helt okej:)

nae nu ska ja packa väskan ja!!!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela