Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

sjukstuga....

Publicerad 2010-11-29 19:47:20 i Allmänt


jonna har haft feber sen igår så hon har värit extremt gnällig stackarn man et inte riktigt vad man ska hitta på så hon ska känna sig lite bättre känns inte som alvedonen hjälper riktigt men de gör de säkert ska även införskaffa annan sort för har just nu sån man ska svälja o nu när hon har blivigt så stor o såå mkt vilja så går de inte så bra kan jag säga att få i henne allt om man änns lyckas med något!!


jag känner mig även inte helt 100 ont i huvudet,ryggen o halsen så något på gång här med kasnke tyvärr har inte ork att vara dålig när man e sjäälv hemma med en sjukling...


aja hoppas jacob kommer hem snart han skulle på övning efter jobbet o sen möte direkt så får se när han dyker upp..

ser ut som kauset här!! måste städa men orkar verkligen inte suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela