Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

pappamys

Publicerad 2010-11-24 19:48:17 i Allmänt


har börjat inför nya läggningsrutiner på jonna nu.. att vid halv 8 ska hon o jacog gå o sätta sig i sängen o varva ner o bara mysa sen efter de är de välling i sin säng o vips så somnar hon (oftast iaf) tycker dom behöver det eftersom dom inte träffas så mkt på dagarna så de blir bra dehär!! :)

 

idag har dagen varit extrem lång varit på g att gå ut men inte blivig av bara j kom iväg till sim massör/rehab vid kl 3 så där knäkte o masserade o grejade med hans rygg.. så han ska vara hemma även imorgon så han får vila ryggen en dag till. så då ska vi in till stan en sväng jag ska till polisen o göra ett pass så får passa på att göra de nu han ändå är hemma han är ju inte sjuk precis bara att han inte kan bära liksom o anstränga sig.

nae forsätta lata nu.. ta de lite lungt har sån spänningshuvudvärk eftersom jag bär på jonna så mkt nu så går de upp från axlen upp i nacken o ja huvudvärk:/ så hoppas zone funkar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela