Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

lugn dag

Publicerad 2010-11-18 12:35:42 i Allmänt


en riktig lugn dag idag med fast sara o iza var på besök en sväng hon köpte lite kläder av mig som jag tänkt lägga ut på tradera men blev av med lite nu iaf:)

jonna somnade iaf så får se hur länge hon sver nu men 1h säkert sen blir det mat för hennes del iaf...
börjar bli lite småhungrig ja med men väntar nog till kvällen iaf:)

igårkväll förresten hängde jag med en kompis ut för o leta efter en häst i världens största kohagen men nae hittade den inte så ja vi hämtade an annan o borstade av o lite iaf såå skönt att komma hemmifrån lite utan att behöva hålla koll på jonna o allt missförstå mig rätt inte så att jag inte vill vara med jonna eller så men jag behöver verkligen komma iväg utan gubbe  o barn ibland o de var underbart verkligen!! bara den lilla stunden gjorde mkt faktist..

men det finns inte mkt att skriva händer inte så mycket så ja får bli ett väldigt kort inlägg för denna gång



Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2010-11-18 20:42:36

Jag förstår precis vad du säger när du skriver att det e skönt utan man och barn. Det e viktigt att då och då bara tänka på sig själv annars finns risken att man tappar bort sig själv nånstans på vägen.Och då trivs man inte med någonting. Kram

Postat av: Petra

Publicerad 2010-11-18 22:49:55

Precis som Sara skriver gumman! det är viktigt att t'nka på sig själv också ibland!" Man får ta varje lilla tillfälle för det :)

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-11-19 09:22:24

Håller med dig det är skönt ibland o man behöver det! Häromdan var jag iväg på öppet hus utan gubbe och barn. Var bara en timme men de duger bra det! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela