Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

lite uppdatering...

Publicerad 2010-11-11 20:35:15 i Allmänt


var ett tag sen jag uppdaterade igen men vardagen rullar på så snabbt hinner knappt avsluta veckan innan man ska på kyrkis, öf osv:)

men iaf vi hade härligt besök förra veckan av Petra o hennes dotter yasmine. då vi var hemma på helgen så hängd dom med upp på söndagen. bilresan gick hyfsad om man säger så! iaf innan västervik för sen efter de började småtjejerna demonstrera lite blev olika så knep med sång,mobilen, ja ad som hässt men fick stanna tillsut o sträcka på sig så blev allt bra igen.

kommer inte riktigt ihåg ordningen vad vi hittade på under dagarna men kortfattat iaf så blev de öf,promenad o fika på lilla blå, även blivit att fota lite.

dom åkte hem på torsdagen synd bara att bussen var sen i ca 30 min!! fy fan vad segt....


annars har ja inte gjort så mkt kyrkis o öf somvanligt i veckorna.

jo förresten i söndags var vi i badhuset norrköping! jätte skönt o jag fick även ta de lungt själv för jacob fick ta jonna hos sig hihi underbart att ta de lungt o kunna blåsa håret o allt sånt:P

aja nu ska jag se på robinsson!!



o justde!
var på bvckontroll igår o jonna följer numera sin kurva igen underbart!!
70,5 cm lång o väger numera 8050 :)


Kommentarer

Postat av: Petra :)

Publicerad 2010-11-11 21:13:55

För mer detaljer angående besöket av Petra och Yasmine var vänlig se henns blogg : Mammahswahn.blogg.se



hahahaah



Var jättekuul uppe hos er Jasmine! Vi saknar er! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela