Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

halt!!

Publicerad 2010-11-16 15:33:35 i Allmänt


shit vad halt de va idag ute så blir att införskaffa dubbar för de blir inte kul att gå i denna halka med vagnen o alla dessa backar de finns gär livrädd att man ska trilla o tappa vagnen o den far ner i vägen uch hemska tanke!!
annars var det trevlig på öf idag endast 4stycken idag så lungt o skönt massa lekplats för barnen:)


på vägen hem höll jonna på att somna flera gånger men tänkte att hon kunde klara sig tills vi kom hem annars skulle de bli så fel med sömnen o allt så ja de gick faktist att busa upp henne lite så klarade hela vägen hem o sen bums i säng o somnade direkt så lyckat blev de med.



damsugat av lite iaf ska även svabba hade jag tänkt för jonna blev även väldigt trött igen vilket är ovanligt med 3 sovstunder på en dag men behöver hon så gör hon lite extra... vi busade nyss med gåvagnen vilket hon tyckte var väldigt kul även att hon gick o jag kunde köra henne i den :)


börja även fundera vad man ska införskaffa i julklappsväg hum, inte en aning vad man ska hitta på viss jonna är så liten att hon inte förstår vad de är till för men iaf är ju ändå första julen o de är alltid något speccielt oavsett hur stor eller liten man är:) även de hon inte får då kan man ju fundera ut till 1år present för de är ju också snart!! åhh tiden går så fort så fort undra vad man ska göra sen eller jag har ju en liten ide vad jag ska hitta på men ja får se om de är möjligt!! :D my sekret tillsvidare om de blir något av de hihi :)

nae ska se om ja kan börja svabba av lite låter som tollungen snart somnat





Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2010-11-17 00:12:19

Ja det är läskigt då det blir så halt! O särskilt uppe hos er me dem monsterbackarna! :O



Håller med, dem må vara så små, dem förstår inte än likosm allt med jul o så, men speciellt är det oavsett vad! o de ärklart dem ska ha klappar! papperet är nog kul iaf :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela