Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

ett tänkvärt inlägg

Publicerad 2010-11-17 09:36:58 i Allmänt


läste nyss ett inlägg som min kära vän skrivit de var så tänkvärt ttycker jag berörde mig mkt handlade om ilska,kärlek o förlåtelse läs jälv så får du se om det berör dig!! :) HÄR


kännde igen mig i den ilskan man känner när man inte fått den sömn man behöver känner väl igen mig i misstag man gör men felet jag gjort är att inte säga förlåt, det känns svårt att kunna göra det på rätt sätt kan verkligen inte hjälpa hur arg o frustrerad jag blir även har det varit lungt med den sidan just nu men jag ä rädd över att de kommer att komma mer när mammaledigheter tar slut o alla tankar börjar snurra igen.


alla har vi ett förslutet som vi lever med bra aller dåliga, jag personligen har en del av mig som alltid kommer vara skadat försöker verkligen inte att tänka på det men tyvärr så varje dag dyker det upp spelar ingen roll hur mkt jag inte vill så finns tankar o bilder där.. o kan inte änns skiva ner bilderna eller tankarna till ord för jag finner dom inte....


nae nu orkar jag inte skriva mer ska ta tag i dagen den springer ifrån mig så fort nästa... grötätning!!

Kommentarer

Postat av: Petra :)

Publicerad 2010-11-17 12:17:44

Min älskade vän! Så som du blev rörd av mitt inlägg blir jag nu av ditt! <3 Du är en underbar vän!!!

KRAAAM :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela