Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

bara för att.....

Publicerad 2010-11-22 18:26:11 i Allmänt


jonna börjar lära sig krypa på riktigt nu!! :) idag på kyrkis lyckades hon även få med sig benen så hon kröp hihi såå kul
Allt händer så fort hon har  tillomed lärt sig sätta sig upp själv vilket är jätte kul men alltså att hon är supersvår att lägga numera!! eller ja hon busar tills hon stupar i sängen även att hon är super trött!! tokiga trollunge<3



aja nog om de:) dagen har bestått av kyrkis, lite sena dit för jonna beslutade sig för o ta sovmorgon idag så kvart över åtta började hon röra på sig så bara o ge sig iväg en timme senare men gick ju bra de med.
massa bus somvanligt eller kändes lite ensamt idag men jonna tyckte nog det var kul iaf med alla leksaker o att hålla koll på alla andra busungar!
efter det så ringde jag svärmor o tyckte att hon skulle fika med så sagt o gjort en stund senare möttes vi upp vid lilla blå där det blev latte o jätte god macka som var väldigt frech.....



hum gick hem i regnet vilket reculterade i att man var som en blöt katt, blev lekandes på golvet,mat o ja annat vardagligt.. fick även lite gjort att putsa fönstrerna inne i vårat sovrum (insidan) o bytte även garinder blir inget speciellt juligt belv mina mörklila o de blev iaf jätte bra där inne så bara en julstjärna så blir allt bra där inne. inte så lätt att fixa allt när jonna busade omkring så alltid ögon i nacken!! hon öppnade min garderob o slet ut lite kläder så inte helt så farligt men hon gav sig även på lite lådoor vilket jag inte gillade då hon kan klämma sig men de gick hyfsat iaf!!


jacob kom hem för en liten stund sen så dom leker lite på golvet så får se vad som händer här näst!

de var allt för idag!

kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela