Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

torsdag

Publicerad 2010-05-20 13:53:19 i Allmänt


igår så var de öppna förskolan som gällde så vi promenerade dit somvanligt blev bus först med barnen o sen fika, bus o sångstund men jonna somnade innan sångstunden som hon brukar göra, brukar vara ganska lägligt för henne att sova då... efter öf så gick vi runt viken o tog även en fika på blå o lyxade til lde med en browniefudge såå goda är dom mmmm men blev ingen latte fick bli kaffe ist inte för mkt socker:P  svärmor kom förbi o pratade lite... stackars izabel var jätte ledsen visste inte alls vad felet var o hon ville inte äta heller stackarn...

gjorde inget speciellt när vi kom hem tog de lungt som vi brukar göra o väntade på att j skulle komma hem han lovade att han skulle sluta vid kl 4 varje dag!! ojavisst 6slutade han! men men det är han som kommer må dåligt av de tillslut att kroppen kommer säga ifrån tillsut o de har ja sagt hela tiden men de är ingen som lyssnar på mig somvanligt:/


idag har ja inte gjort någontingt, bara segat o tagit de lungt tänkte städa av lite men nae kan ja göra imorgon o tvätta kn ja inte göra för den andra tvätten är inte torr så japp ingenting blir gjort idag...
jonna är lite gnällig idag smågnäller o har sig vet inte riktigt vad de är med henne idag så ja la henne i sängen o efter en liten stund så somnade hon så hon är också trött idag..

lördag blir de till o åka till valstad då det är grönt veckoslut så anna ska köra så vi åker ihop j har ju jouren så han kan inte åka någonstans..

inga bilder att bjuda på just nu men de kommer senare när ja tagit lite nya, blir väl lite i helgen.

see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela