Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

tisdag

Publicerad 2010-05-18 14:44:33 i Allmänt


i fredags åkte vi ut till stugan när vi kom ut dit så plockade vi lite men de mesta var gjort sen satt vi ute o grillade o njöt av solen ja tog de lungt... tog även ett bad i jaquzzin hur mysigt som helst o sitta där på kvällen o njuta...

lördagen, natten hade varit sådär jonna sov lite oroligt men ok iaf för att vara borta o vi hade kupevärmare på o element så de var inte kallt iaf, åt frukost ute o de var så skönt smakar mkt bättre ute:) åkte sen till viken o handal lite o efter de så körde ja bil en sväng gick kanoners juh inga problem utan att de var lite lerigt på ett ställe men gick bra iaf... grillade o sen ett bad till o de regnade massor! o åskade men var hemma vid halv 9 tror ha de var..

igår måndag så var vi på kyrkis,promenad o fika även en sväng hit o lekte lite med barnen... gjorde tacomackor på kvällen o städade när jonna somnat.

idag kom sara o ulrika hit så vi åt lite frallor lekte med barnen o gick en sväng i nästan 2h! blev jätte varm! nu tar ja de lungt bara med jonna är lite seg i fötterna:P


Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-05-19 17:40:23

Jaa vilken bra idé!! Vi ska snart planera var vi ska åka och då kan vi planera in Norrköping :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela