Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

stan igår...

Publicerad 2010-05-28 09:27:39 i Allmänt


har inte orkat eller vetet vad ja ska skriva om så därför bli de lite tomt med inlägg ibland...

men iaf igår åkte ja o sara in till stan med izabel o jonna med förståss vi åkte till ingelsta för de skulle vara uppträdanden o sånt inne i centrum o kände inte riktigt ork att trängas med en massa folk med vagnarna o så...

började med att ta en fika för barnen var hungriga sen började vi gå i alla kädaffärer känner det att jag börja bojkotta kläder till mig själv orkar inte riktigt leta efter ngot som kan passa, men provade iaf lite men de satt inge bra så blev mest kläder till jonna o de var välbehövligt med lite kortarmade bodys, hängselbyxor, sjömansklänning m byxor (mitt nöjdaste köp), en vanlig tröja/tunika o även ett par tunna leggings som ja tittat på förr......

hittade ingen bra solhatt vill ha en sån man kan dra åt runt huvudet, plockade på mig olika hattar men la tillbaka dom igen hittade en rödrutig skitsnygg men de var inte den bästa passformen på den så nej.... praktighet före snygghet:P


var hemma lite efter fyra iaf o de har varit en bra dag o jacob var hemma han hade slutat vid 4a!!! de tillhör inte vanligheterna, hoppas han slutar tidigt idag men han trode redan på kl 2 så hoppas hoppas..

ja de var de fårse när nästa inlägg kommer när orken o lusten finns.



tänk att siffror,tal,nummer,tid kan betyda så mkt

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2010-06-04 20:09:38

svar: Hej, jo visst är de segt att vakna vid 6 VARJE morgon.. hehe.. De blir ju att man går upp med Niklas för att han inte ska väcka Isabell.. hehe.. Man får väl vänta några år innan man får sovmorgon ;P hehe..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela