Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

lite sliten.. nej vars

Publicerad 2010-05-12 20:14:28 i Allmänt


orkar inte återberätta men tror inte att någon bryr sig iaf men allt har varit bra:P

idag har jonna o jag varit på öf iaf lika trevligt somvanligt men saknade sara o ulricka men de kommer fler gånger:) o hoppas sara kryar på sig o blir frisk.....

efter öf så mötte jag upp svärmor för en promenad o sen fikade vi på blå, kollade sen lite i "alla" olika affärer här i viken haha fick lite ider vad ja sak göra för snyggt i köket nu med så får se när plånboken tillåter,
för ska kasnke till Ikea o köpa hem en tvbänk/hylla i helgen om vi hittar någon som kan ta jonna under tiden blir för riskabelt att ha henne i bilen med o de vill jag inte!!

ja vad hände sen idag? svärföräldrarna kom upp med ett bord o två stolar som jonna ska ha i sitt rum:P visst hon kan inte ha de än men de ser möblerat ut iaf:)


kan ju berätta att vi var o kollade på titanix igår var trevligt eller gratis är alltid trevligt haha inte för att ja gilalr dansband men tycker om när de var covers då var de bra att lyssna på, jonna sov under tiden med sina kåpor så hon hörde ingenting som de ska vara..




mitt lilla hjärta <3 vad skulle mitt liv vara utan dig?
att en sån liten person kan betyda så otroligt mkt det är helt fantastiskt!
älskar mitt liv som sambo o mamma finns inget bättre

it was ment to bee

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2010-05-13 16:02:54

ja jag tyckte det var lite hög volym för Tojes öron så vi stannade inte så länge på Titanix.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela