Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

inget gjort idag..

Publicerad 2010-05-13 20:34:57 i Allmänt


har regnat hela dagen idag men hade ingen större lust att gå ut idag heller så de gjorde ju inget.... har plockat lite bara kunde väl gjort mkt mer mer orken fanns inte riktigt o sen sammarbetade inte jonna riktigt med mig idag lite gnällig o så ville absolut inte leka sj så ja vi har läst bok, kollat på olika leksaker som ser vääldigt roliga ut, träna på mage o hon blir bättre o bättre o protesterar inte så mkt heller...


jacob e ledig imorgon så får se vad vi ska hitta på ska ev ut till stugan o fixa o städa där ute o stanna över natt med blir de nog. har inte bestämt oss om vi ska till ikea imorgon eller inte o handla in saker till jonnas rum som nattlampa osv...

ha de så bra alla där ute iaf:)

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2010-05-14 08:40:16

Nä det såg jag inte, stackars barn!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela