Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

dålig uppdatering igen!!...

Publicerad 2010-05-06 10:12:36 i Allmänt


är inge bra pådehär tänker varje gång att nu ska ja sätta mig o blogga lite men vips så glöms de bort o ja gör något annart... men men ska återberätta lite kort

fredagen- var ja först på gamlebymarknad anna o ja givetvis:P o jonna såklart vå tog oplen dit eftersom då får vi plats med vagnen lättare o den drar inte så mkt som hennes audi... iaf hittade inget speciellt så blev inte av med några pengar där... sen drog vi in till stan vid kl 4 jacob,lotta,samuel o jonna o ja skulle leta efter present till hanns bror. var i viken igen vid åtta o drog snabbt ut till häradsetter till anna o lukasdär vi grillade o spelade lite spel:)

lördag- tog sovmorgon har ja för mig men tog de ganska lungt skulle ju på fest kl 5 så fixade iordning oss o sånt o gick bort till banvallstugan blev en ganska lyckad kväll trots lite hög ljudnivå ibland men men så är de var hemmea vid ca 1 tror ja o då blev de o ge jonna mat o lägga henne o genast i säng..

söndag- gick upp tidigt plockade lite här hemma o gick en sväng med Albin o Ida trevlans de med o tog en fika på blå..... skulle även äta stenugnsbakad pizza som var nyöppnat här i viken o de blev så jacob o ja delade på en men han åt inget för han mådde inget bra o de reculterade i att han blev magsjuk så han har fått bo i andra delan av lgh på kontoret/gästrummet o även haft egen toalett o så har vi spritat händer osv....

måndagen- var jonna o ja på kyrkis trevligt de med hände inget speviellt annars.

tisdag- var ute o gick med svärmor en sväng annars slöade vi hela dagen där med kanske drog ett varv med damsugaren

onsdag- öppna förskolan var inte alls många där ca 5st kasnke jätte lite iaf men var trevligt iaf o de var mest små små barn där med så de var väldigt lungt o tyst:P o jonna fick sina första sprutor med inte alls populärt stackarn uch för två sprutor samtidigt men de är ju för att de ska göra ont en gång ist för två.....  så tog ett tag o trösta henne hon väger nu iaf 5,015 o är 59lång hon börjar bli stoor!! stanna lite nu så jag hinner med i svängarna!! :)

sen satt vi med på sångstunden o jonna somnade hon var jätte trött efter sprutorna men de förstår ja mkt väl..
gick sen iaf o mötte upp svärmor vi hade betsämt att vi skulle gå ett varv idag med så de gjorde vi o ringde även jacob så han kom ner o tog en fika med oss för han var fisk idag men ville vara hemma en frisk dag innan han började jobba igen... när vi skulle gå där ifrån upptäckte ja att jag hade tappat en av jonnas vantar/ så vi tog bilen o åkte där vi hade gått men hittade den inte:( så typiskt kan ju hoppas att någon hitat den på ÖF o den ligger där för var där o kollade men var ingen där då...

sen på kvällen/eftermiddagen så kom anna hit så vi gick en långpromenad på ca 1½h tror ja de blev tillslut... när ja kom hemvar jonna jätte ledsen o grining o hon hade fått feber:( så var bara o ge henne alvedon o ta av henne byxorna o strumpor för hon var jätte varm... när alvedonen äntligen börjat värka blev hon lugn o kunde kopla av o hon ville även prata med oss vilket var mysigt istellet för att skriga/gråta i panik....

jag gick o la mig tidigt igår mådde inte så bra et inte va de va men kände mig konstig fick även som stötar i min vänstra arm från skuldran ner till fingarna gjorde jätte ont o sen helt plötsligt slutade de helt konstigt!!!


idag tordag har vi inte gjort så mkt än ja ska väl äta lite frukost nu för jonna har somnat igen o hon är nästan sig själv igen fast ganska trött händer nog inget speciellt idag vädret är ganska trist så har ingen lust att ut o gå alls blir till o mysa med jonna hela dagen <3



såå liten hon var här bara några dagar gammal ååh tiden går så fort!!!

hon blir ju 3månader idag med min lilla tjeja<3

15/4
har ingen ny bild på datorn men de kommer:P

älskar dig lilla hjärtat finns ingen som förgyller min dag som du!<3


Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2010-05-06 10:27:14

Åh,e hon redan 3 månader, tiden går så otroligt fort när dom e små.. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela