Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

bara få skriva av sig lite..

Publicerad 2010-05-20 15:59:32 i Allmänt


alla kan ha en dålig dag så är det bara o man vill bara försvinna under jorden o inte synas eller höras o bara få vara.. ibland känner jag mig otroligt depprimerad att ja håller på o gå in i vägger allt ja gör o de känns som om jag bara tjatar om allt för blir såå less på att de bara är jag som ser vad som ska göras... kroppen blir trött även psyker sviktar ibland..

vissa nätter gråter jag mig till söms o inte vet varför tårarna bara rinner o kommer från ingenstans men nästa dag är de glömt o allt är somvanligt.


menar inte att det  är så idag men vissa dagar är de så o de finns inget att göra åt ville bara skriva lite....


o detta inlägg har inget med jonna eller jacob o göra, trivs med livet som de är när deppdagarna håller sig borta


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela