Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

tråkigt väder....

Publicerad 2010-06-08 09:04:53 i Allmänt


nu var de ett bra tag sen ja a upp ett inlägg så här kommer en liten uppdatering på hur allt är:)

okar inte återberätta allf för minns inte heller vad som har hänt...
i helgen var vi iaf på fest ute i kaffekullen(stugan) det var jaktlaget m respektive som var där mkt trevligt iaf blev helgrillat vildsvin (inte min favorit så ja åt kyckling) vädret var ju helt ok när de inte blåste för då var de kallt men somsagt såg på J att solen tog för han har numera en vit tshirt på sig haha brände sig totalt.... jonna skötte sig exemplariskt hela dagen hon fann sig att olika människor kom o gullade med henne osv.. festen började iaf vid 12 då alla kom men vi var där tidigare vid 9 tror ja kl var iaf dagen betod av lekar av olika slag o sen prisutdeling, jag var då med i Rådjursgruppen som dom glömde bort vilken placering vi fick så två priser fick vi:) så tog ett knivsätt o sen några fina glaskupor som man har ljus i o även J tog knivar så häärligt med lite sånt.)

jonna la sig somvanligt kl 8 o då provade vi babyvakten som vi köpte dagen innan fungerade kanon tror vi iaf:P för hon vaknade inte någongång.

söndagen var lugn plockade ihop o drog oss hem o bara segade blev bjuda på mat på em  hos svärföräldrarna...

igår måndag skulle vi tjejor träffas hos ulrika sara hämtade mig blev iaf bus o mys med barnen o även husestyn i deras vackra hem:)
tog en promenad med o såg lite kul ut ett gäng på 6personer alla md vagnar...

efter iaf så ställde vi alla barnen på altanen eller vad de kan kallas framför huset på en rad o då såg vi in i vagnarna från fönstret såg lite kul ut faktist var hemma vid ca 4 iaf o tackar för en väldigt trevlig dag o hoppas på poolparty sen när de blivigt lite varmare hihi:)

väl hemma plockade ja lite o så J kom hem kl 9 då han varit på övning med brandkåren så blev en lång dag..

idag hände de inte mkt sega framför tvn o mysa med jonna:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela