Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

midsommar...

Publicerad 2010-06-24 18:44:50 i Allmänt


imorgon då är de sill lunch som gäller hos svärföräldrarna fast jag får köttbulalr ist tror ja:)...
o efter de blir det lite midsommarviranfe här nere vet inte vad de heter men iaf lite firande iaf.. kvällen skulle vi åkt till nybro men blir på lördag förmiddag ist har vi bestämt nu passar oss alla bättre.
sen stannar jonna o ja kvar där nere i en vecka då jacob hämtar oss igen på helgen...




Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-06-27 23:51:30

Vilken fin bild på dig och Jonna. Hur länge stannar ni i Nybro till vilket datum? Vi MÅSTE verkligen hinna ses denna gången. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela