Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

lite lagom strul....

Publicerad 2010-06-14 16:25:22 i Allmänt


åkte till ikea på lördagen för att inhandla lite saker till jonnas o även vardagsrummet..

kom hem fixade o monterade ihop med lite vanligt strul de är med ikeas saker men gav upp senare på kvällen, söndagen började igen o ser att en av hyllorna är söndertryckta eller vad man ska säga o bara att ringa o fråga ikea dom ville inte skicka en ny för att de var så mkt som var trasigt så vi fick helt enkelt åka in till linköping igen o byta den suck o de är 10 mil enkel resa:/ men men inte mer med de.... var hemma igen vid kl 4.


började åter igen med att bygga o det var inget fel på den iaf:) borrade o monterade tvupphängaren o allt på kvällen med o ser sen att skruvarna som ska sitta i tvn inte passar!!:/ som försäljaren sa att "de passar alla apparater" hum nja inte våran..... gav upp för kvällen plockade fram våran svarta toshiba ist o tog lite kväller (kl var väl 23) insåg att de även var en morgondag så gick o la mig o även påminde J att de var de även att de var Rocky på tv så drog han sig till sängs med...


idag iaf så gjorde ja iordning jonna till kl 10 då hon skulle på äventyr till J moster Lotta, jag gick vidare till järnäffären ihopp om att de ska finnas skruvar som passar o de gjorde de:) ett problem löst..


gick hem anna kom hit en sväng uppdaterade varandra om vad som hänt på senaste tiden mkt trevligt länge sen vi träffades o tjockade även i oss en kladdkaka mellan skvallret nae vars inte så mkt men tjockade i oss de gjorde vi:P...


hon hjälpte även mig att hänga upp den på plats tv alltså... suck den hänger lite lite snett men har inte gett mig in på de mer de får J kolla på när han kommer hem.... jag började bygga ihop jonnas hylla när anna åkt o felfritt blev den ihopmonterad wieee! för bra för att vara sant jag gav mig även på plastlådorna som skulle monteras suck lyckades bryta sönder den givetvis så efter de har ja inte gett på mig den andra lådan....


satte iaf hop jonnas sänghimmel nyss o den blev felfri med men har ju inte monterat fast den i väggen än så ska inte säga något än..!!


de var min dag iaf väntar nu på att min sambo ska komma hem o får se när jonna kommer hem idag:)


Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-06-14 16:49:15

så himla underbart söt hon är :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela