Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

avslutning på öppna förskolan...

Publicerad 2010-06-16 22:13:20 i Allmänt


dagen har varit underbar soligt o fint pefekt väder för en avslutning. var gasnka många som var där barn i okika åldar upp till 6 år tror ja de var.. vi pratde, myste med barnen o dansade runt i en stor ring.... jonna var först glad o tyckte de var kul att hoppa omkring hon satt på min höft så har tränat högerarmen iaf:P sen mårkte jag att hon vart så ostadig/trött så satte henne med magen intill mig o vips så somnade hon<3 så då la ja henne ner i famnen o vi dansade vidare gick ju kanon de med:)


efter de så bjöds de på glass, jordgubbar o kaffe. blev även en tur till lilla blå på fika blev jätte trångt där inne med 8 vagnar tror ja o vi var 9 vuxna o 8 barn så härligt.


blev ostmacka för min del okrar inte äta lunsch o sen är de ganska dyrt så de fick räcka för min del.. jonna var iaf nöjd o glad hela tiden o nöjde sig med att titta på alla barn o föräldrar.


blev ingen promenad för barnen började bli trötta o så hade alla olika ärenden. sara o izabel hände med upp hit en sväng innan hon skulle besiktiga bilen så gjorde inget speciellt.. när hon hade åkt gick ja o la mig med så fick iaf slumra i ca 30-45 minuter underbart de med.




när jackob kom hem så satte vi upp jonnas sänghimmel (löv) o lampa så nu är de faktist så gott som klart där inne bara matta som fattas nu för har satt upp gardiner ja kan dra för ist för rullgardin. blev även att sätta upp hyllorna i köket blev kanon de med skönt att de börjar likna något sakta men säkert:).


blev pizza idag till mat orkade inte laga något o hade inget framtaget heller för den delen så det fick duga, gör inte så mkt just nu funderar på att lägga mig jacob åkte nyss iväg på larm (han har jouren denna veckan) så hoppas de går bra. han som väntat o väntat på larm så nu kom de ett iaf lite kul för honom så far han lära sig något nytt o vara med om nya erfarenheter.


de var de lite uppdatering iaf:)
see ya


 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela