Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

regnet öser ner...

Publicerad 2010-07-17 12:15:40 i Allmänt


härligt de är när man hör åskan dundra o regnet bara öser ner!

Jacob har haft sin semester en vecka nu så vi har haft fullt upp... måndagen slängde vi skräp o så de gick att gå in i snabbstädar rummet:P som var fullt av kartonger från ikea sen vi köpte tvhyllan.
tisdagen då åkte vi in till stan o bara hade de skönt
onsdag tog vi en roadtripp till Tibro ligger vid karlsborg/hjo där uppe väldigt trevligt att få träffa alla släktingar så ska åka upp dit igen v32 når j har semester igen hoppas vi på iaf...

torsdagen åkte vi ännu en gång in till stan med j bror albin en sväng o ja köpte mig en systemkamera:) hade kollat in mig på en nikon som var extra pris på expert men alla var slut så fick ett specialpris på en annan nikon som hade ett bättre objektiv så de blev ett lyckat köp:) men har svårt för o veta hur ja ska hantera den men de lär man sig väl snart..

ja fredagen hum ja då gjorde vi inget speciellt till en börja började plocka iordning lite här hemma men sen lyckades j mob låsa sig så vi behövde puk koden så åkte till svärföräldrarna o lånade telefon o rinde men så mart så står den på alla fakturor så de var lätt fixat.
när vi ändå var där så hjälpte J med att rengöra poolen. kvällen sen fick vi besök av hans moster trevalns var de dansade dansmatta o spelade lite buzz trevlans.. o även fick jacob åka på larm med för han har beredskap nu tills måndag kl 06.  tydligen trafikolycka som slutade bra iaf.

jahopp då var vi framme tills idag lördag, j är på övning får se när han kommer hem han visste inte han skulle göra något prov eller vad de va.... jonna o ja gör inget speciellt hon fick lite gröt förrut men hon var jätte ledsen så gick inte så bra så fick bli flaska o de var populärt försökte söva henne utan resultat...

ikväll ska vi på fest ute i danebo loge så ska bli trevligt vet inte riktigt hur vi ska ta oss hem/dit än men men de löser sig.




Kommentarer

Postat av: Jennie och Exxa

Publicerad 2010-07-19 14:35:14

Vilken sötnos! Just nu kan du vinna ett personligt namnsmycke i min blogg, vore kul om du ville vara med :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela