Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

lilla kissungen:)

Publicerad 2010-07-23 12:14:52 i Allmänt




denna lilla bebis har flyttat hem till oss nu så de är full rulle hela tiden o de funkar kanon bra med jonna, dom andra katterna har inte riktigt accepterat henne än men de kommer..


ja o jonna ska snart ner till viken o kolla på loppis har vi tänkt men nu sover hon efter mkt om o men envisa unge<3 jag vet ju vad som är bäst trots allt..:P
men får ta bärselen så får se hur de går vagnen står i bilen o ja bilen är ju uppe på slakteriet så japp då får de blir denna lösningen bara packat ner de viktigaste i min väska så de inte ska bli så tungt...


men värst vad kallt de ser ut!? men de är ju gasnka skönt att de är lite svalare så man kan gå en sväng men de ser ut o komma regn med o de skulle ju inte skada så de inte blir mer skogsbränder eller dom som varit inte tar fart igen. men somsagt de blir fint i lönekuväret fast de känns lite jobbigt när j jobbar hela tiden men de tar man igen på helgern troligsvis. men svärfar hade jobbat något på över 30-40 timmar i onsdags! från måndagen tror de var något sånt shit väldigt mkt iaf o bara med brandkåren.



aja nae göra sig färdig de sista o kasnke äta något nu när ja ändå inte gör något viktigt när jonna sover




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela