Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

vad kul:)

Publicerad 2010-01-30 11:03:01 i Allmänt


att det var några som svarade iaf om vilka som läser väldigt uppskattat:)

har fått lite frågor om hur jag mår..
jag mår faktist väldigt bra skulle jag tro emot vad andra kanske gör ända som är nu att jag är hemskt trött känns inte riktigt någon ide att gå upp ur sängen på morgonen men det är ju bara 2v kvar så antar att kroppen börjar säga ifrån nu?! så har väl rätt o vara lite trött iaf:)

Om jag är nervös?
nae inte så jätte nervös mer åt orolighets hållet att veta NÄR man ska åka in till förlossningen så man inte blir hemskickad igen eftersom det är en bit o köra o sen är det ju väldigt dåligt väglag just nu:/
sen har man väl lite tankar om hur det blir efter sen när man kommer hem hur man ska klara allt o hur man ska veta vad bebisen vill om den bara skriker o skriker o inget hjälper:/ lova att ja kommer ringa till min mamma o svärmor när det krisar iaf haha:P



Lite om dagen då..

vaknade nyss eler iaf gick upp nyss så har ätit lite o så funderar lite på när min kära sambo kommer hem han har juh övning med brankåren nu på förmiddagen så har inte pratat med honom än...
ska väl städa av lite här hemma hade jag tänkt får se om man kasnke ska ge sig ut o gå en sväng får helt enkelt se...

hoppas ni får en bra lördag trots den kalla kylan brr :)

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2010-01-30 11:39:36

Jag lovar att du kommer att veta när det dags att åka in ;)



Och om du kommer behöva hjälp eller råd eller nånting vad det än är så ställer vi upp till 100% och det hoppas jag att ni vet :)



pussisar <3

Postat av: Nanna

Publicerad 2010-01-30 22:40:08

Ha,ha, det är ju JUST DET mammor och svärmödrar är till för!! Och dom Vill bli tillfrågade, jag lovar !! Ha det bra och lycka till, för nu är det väl snart dags. Vilket datum ska jag hålla extra uppsikt på din blogg ? :)

Postat av: Nanna

Publicerad 2010-01-30 22:43:34

Det är JUST det mammor och svärmödrar är till för!! Dom vill bli tillfrågade, jag Lovar! Vilket datum ska jag hålla extra uppsikt på din blogg !! LYCKA TILL !!

Postat av: Nanna

Publicerad 2010-01-30 22:44:51

Oj då, jag trodde jag missade att få iväg kommentaren...vilken tjatis jag blev nu då !!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela