Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

undra när vagnen kommer??:)

Publicerad 2010-01-22 12:04:56 i Allmänt


beställde en barnvagn den 10/1 o väntar spänt på att de ska knacka på dörren o att de är den som kommer:)
vet inte alls när den dycker upp men mellan 1-4v skulle de ta iaf så får se när den dycker upp....

iaf idag har jag inte gjort så mkt än plockat in alla barnkläder som jag tvättade igår så de är gjort får se vad dagen erbjuder tänker ta de lungt för fick lida igår kväll efter at jag hade gett mig på skötbordet kan jag tänka mig att de var de iaf.. kunde knappt gå igen o kom inte upp ur badkaret heller uch lite hemskt faktist men nu är det bara 23 dagar kvar till lillen kommer! :)


idag (o hela helgen) ska vi ju städa gamla lgh hade vi tänkt med så gör nog rätt i att ta de lungt idag tycker jag förtjänar de iaf:P

ska även åka o hämta en skadeanmälan lapp så allt bli rätt med bilarna o de:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela