Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

uch vad mkt snö..

Publicerad 2010-01-28 14:00:52 i Allmänt


är jätte mkt snö nu igen så tråkigt eftersom dom inte underhåller vägarna så bra antar att dom inte hinner ?? eller vad :/.

har inte gjort så mkt idag heller plockat undan lite i köket bara så dom kan sitta där ikväll för hon som jacob körde på med bilen kommer ikväll så dom ska fylla i lite papper o så...

börjar faktist komma någonstans nu i lgh inte mkt skit kvar så det är skönt:) försöker planera hur jag vill ha det inne på kontoret vet på ett ungefär hur men får se om det går o lösa får prata med någon som förstår sig på detdär med att bygga eget:P

fredag ska jacob spela hockey med brandkåren dom hade något som dom brukar göra så spela hockey o dricka pilsner skulle dom göra jag får väl roa mig bäst jag kan här hemma antar jag:/ lördag ska jacob förtst på någon övning/möte med brankåren på morgonen o sen ska vi fira casber (jacobs bror) kl 5... söndagen är jag lite sugen på ifall de skulle bli något bad med sofia m familj men vet inte om det blir av eller om något är bestämt alls... annars blir de nog linköping IKEA en sväng eventuellt får se lite...


Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-01-28 14:40:55

Vi får tyvärr skippa simhallen :(

Fick mindre pengar från fk än vi hade räknat med plus att det blev mkt utgifter igår :/ men vi får ta det en annan gång, snart har ni ju en liten bebis som säkert vill vara med och bada ;)



Pussar <3

Postat av: Therese

Publicerad 2010-01-28 22:47:09

eller så köp bara några mujuka sport bhar. ja tyckte de va bäst för när man ska amma o ha en sån drar man "upp" den övanför bröstet. amningsbh knäpps ju "upp neråt" o när det rinner eller bebisen spottar ut mjölken rinner det rakt i bhn sen e den blöt.. inte kul o gå me en blöt bh.



ja tyvärr måste man ju göra det med. det värsta är att han tror att jag mår bra av detta. han fattar inte att jag älskar honom o kommer sakna honom jätte mkt. synd att han har förändrats så dant bara.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela