Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

staan...

Publicerad 2010-01-24 20:14:04 i Allmänt


söndag..

idag gick vi upp vid 8 ca tog lite vad som fanns o äta här hemma till frukost sen begav vi oss iväg in till norrköping hade lite ärenden där inne.. så var först på ÖoB men hittade inte de vi skulle ha:/ nämnligen tavelramar men var fel storlek.... sen blev de babyproffsen för o hämta ut en babybox med massa starsaker skulle de vara (gratis e gott:P ) jysk vart de sen inhandlade en bänk som vi har kollat på några gånger nu till hallen o kanon bra blev det:) o tillsist citygross handlade endel mat o bara gick o tog de lungt...

innan vi åkte hem så stannade vi även på HC hageby centrum ellr vad de heter o köpte katt- o ödlemat bytte nämnligen foder till min lilla madam så hoppas att de duger o att vikten ökar! blev mat sen på Mcd innan hemfärd...


väl hemma så blev de till arr packa/ dela upp alla matvaror i påsar o sånt så nu tar vi de lungt bara ska inte göra något mer idag iaf..:)

hoppas ni har haft en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela