Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

lite städning iaf

Publicerad 2010-01-25 13:43:09 i Allmänt


håller på o plockar lite idag iaf för de gör sig ju inte själv..... ställer alla lådor o sånt som ska kastas på ett ställe o sen försöker få in saker på sin plats... konstigt noh får jag inte plats med allt trots större lgh:/ förstår inte det riktigt:P men en orsak är väl förådsutrymmet nu har vi bara ett förrut hade vi TRE olika rum att ställa skit på så de är mkt i lgh som inte ska vara där...

ikväll ska jacob på övning med brankåren så får se hur lång tid de tar men de går nog kanon:) skönt att vi har tillgång till det gymmet för det lär jag behöva sen så kan vi båda träna samtidigt och även att bebis är med där så får vi tid tillsammans med..:)

nae ska väl fortsätta plocka lite...




Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2010-01-26 13:30:03

Hej =)

hur går de för er? nu är det snart dags. jag följer din blogg med spänning varje dag ;) Läste att du kollar efter amningsBhar, Åhlens har, jag köpte mina där o jag tyckte dom var super sköna. Råder dej dick till att köra en som är i din vanliga strl o en som är 2 ggr större. Du kommer ha pamela andersson tuttar ngn dag efter förlossningen, jag lovar. O dom spänner, det rinner mjölk hej vilt o allting e pest just då men ha amningsinlägg nära till hands, ha varma handdukar på brösten o håll dom varma för allt i världen så du inte får mjölkstockning. det fick jag, inget kul alls.

Hör av dej om de e ngt du undrar över o så =).

Läste oxå att ni inte visste vilka blöjor ni ska ha, jag har Libero, tycker dom e super bra. men ni får som sagt prova er fram vad ni tycker =)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela