Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

klart:)

Publicerad 2010-01-26 22:00:33 i Allmänt


har städat klart gamla lgh idag så skönt att de är borta nu iaf.. ska bara in o lämna nycklarna men de hinenr vi har ju till sista feb...

efter de så har vi plockat iordning nere i förrådet som e proppfullt o mer lär det bli:/....

ska väl snart gå o lägga sig kasnke får se.. har ont i ryggen nu efter att stått böjd o plockat iordning lådorna där nere så är nog ganska skönt att sova:)

vet inte vad ja ska göra imorgon skulle ev hem till svärmor o kolla på bebiskläder men dom e borta tyvärr så blir inte av får helt enkelt se vad som händer o hur pigg man är:) ut ska jag nog inte ska ju bli snö storm juh klass 1 varning är det här i östergötland uch...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela