Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

kaous totalt....

Publicerad 2010-01-07 12:09:20 i Allmänt


lgh är totalt upponer... ja lovar det är halva vardagsrummet som är fullt av saker o sen är det en liten gång ut till hallen... men ändå är det endel kvar o packa ner som köks saker...

ska nämnligen ner o hämta nycklen idag ränkte gå lite efter ettså får vi se om dom är färdiga eller inte... o sen gå vidare till lotta en sväng o prata lite med henne o se hur allt är:)...

lördag har vi iaf tänkt o flytta, då hyr vi släp o allt för o kunna ta alla stora saker...

ska få hjälp av två kompisar men dom kommer nog inte förrens på eftermiddagen så får se hur det blir:/...
o hoppas även på att jacobs bror kan hjälpa oss såfall på förmiddagen med endel saker för de kostar juh lite o hyra släpet o även lotta kan hjälpa till o bära saker så håller jag mig till påsar o sådana saker annars blir det väl liv i luckan om jag ger mig på möbler.. fast läste att det inte skulle vara så farligt men men bara man tänker på att inte skada ryggen o ta ut sig för mkt så är det ju ok....


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela