Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

intagit soffan...

Publicerad 2010-01-04 15:55:01 i Allmänt


idag har jag legat o soffan hela dagen känner mig helt klubbad orkar inte göra något hade ingen större lust att gå upp när jag vaknade idag heller kan sova hur långe som hällst känns de som...

sett på filmen alvin o gänget iaf inte så mkt mer försökt ringa till försäkringskassan igen.. suck hamnade på plats 274! skulle ta ca 40 min innan det var min tur så jag satt en stund emn gav upp sa göra ett försök imorgon ist får dra mig upp ur sängen o försöka tidigt o hoppas att de inte är så många som ringe då...

fortfarande inte fått nyckeln till lgh:/ väntar o väntar på att dom ska ringa men de gör dom aldig hoppades verkligen på idag men inget.. så fär väl hoppas på imorgon då så får jacobs mob ivara hemma då med så vi inte missar dom eller något....


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela