Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

idag måste jag...

Publicerad 2010-01-21 10:25:19 i Allmänt


GÖRA lite nytta känner jag ska försöka plocka färdigt i barnrummet iaf känner mig piggare idag så de kan faktist hända att jag gör de jag ska göra idag iaf :) har även tänkt att tvätta upp barnkläder så de är gjort o lägga iordning i garderoben o sånt fix så ser väl min dag ut o hamnar väl här vid internet ett antal gånger kan jag tänka mig...

juste vaknade av ett rycke idag när jag hör hur dom slår o grejar där utanför huset.. ja då är de några gubbar med en jäääätte lång pinne o slår ner alla istappar så skönt så man slipper o tänka på att dom ska träffa en i huvudet när man ska komma in:)


idag förhoppningsvis kommer våra namn på dörren har varit lite orolig över var våran post tar vägern:/ för hör ju hur någon går upp för trappen o sen ner igen så antar att de är posten.. dom vägrar lägga i post om det inte står namn så jag hoppas att dom fixar det idag...

är så mysigt på morgonen är det bara är jag o julia (katten) som har sängen för hon tar fasen upp en halv säng haha o bara njuter o sen när hon hör någon ute i trappen så morrar hon, tror nog allt det är en liten hund i henne iaf o ska väl även sysselsätta henne med för hon har ju alla sina älskade bollar som jag ska hålla på o kasta o sen kommer hon med dom men de är ju bra de iaf så hon får motion:)


nae nu ska jag ta o äta något iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela