Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

helgen

Publicerad 2010-01-17 21:02:45 i Allmänt

återberättar helgen:)

fredagen gjorde vi inte så mkt först men bestämde oss för att åka ut till björka hade inte varit där ute på jätte länge... vet inte vad kl var när vi kom dit men mellan 5-6 skulle jag tro busade med barnen tills bamse kom hem han hade tydligen fått laga vattenläcka uch o fy......

sen blev vi bjudna på mat fläskfile kanon gott, sen ja vet inte vad vi gjorde riktigt men såg på tv o var även uppe en sväng o kollade på den nybyggda ladgården.. vid 21 så började jacob o sitta o somna i soffan somvanligt tyvärr o efter ca en kvart tröttnade ja o sa att nu åker vi! sagt o gjort.. vägen hem var väldigt lång somvanligt när de är mörkt för han somnade flera gånger vid ratten tyvärr vet inte hur många gånger jag fick skricka till för då var vi nästan i räcket tyvärr...

Lördag..
åkte vi för o slänga skräp från lgh så hämtade släp från brandstationen.. bra med förmåner när man är anställd där:P så jag skar sönder kartonger o oackade de i en större låda.. o dom bar dom tunga sakerna... hände även en lite kul grej med cycklarna... jag kom ut o såg att de stod 3 cycklar där ute jo visst två av dom var våra.. men jacob "trodde" den andra var min haha så tur jag är med o håller koll på dom så dom inte tar andras saker haha.. så bara o bära ner o hämta upp rätt..:)

när allt var slängt o släpet lämnat så tog vi en fika på lilla blå med jacobs mamma o bror också... efter de så åkte vi hem o jag la mig i badet o jacob åkte iväg o bastade med svärfar så skulle vi mötas upp sen på festen...

kl 5 så var vi hos jacobs farmor o farfar iaf  ja inget konstig åt mat o allt sånt men säger iaf som Ida haykon taykon family haha ibland undrar man... gick hem vid ca 23  endast Lisa o jag som visste hur man gick tydligen för svärfar,jacob o casber sprang o slängde snö på varandra o sånt hum aja..

Söndag
soovmorgon tog vi oss idag såå skönt var de... vid halv två åkte vi ut till danebo för vi skulle fodra djur (rådjur,hjortar m.m) gick iaf jätte bra var tomt på alla ställen så de behövdes fyllas på o massa spår överallt...
kl 15 så var vi klara o sen kom sofia m familj.. bjöd på köttgryta idag blev helt okej den med:) trevlig var de iaf..

nu sitter vi bara o tar de lungt framför tv ska se johan falk filmen snart vid kl 21 iaf:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela