Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

flytt...:)

Publicerad 2010-01-08 12:26:16 i Allmänt


igår var jag o hämtade nycklarna äntligen!! :)

o sen gick jag till lotta en sväng  drack lite kaffe o så, sen så tog vi en promenad bort till lgh för jag var så nyfiken på hur det såg ut o även få lite luft var skönt....
men gu vad kallt de är o halt önskar verkligen att snön kunde försvinna nu orkar inte med detta väder längre o gå o frysa hela tiden uch.... sen handlade vi lite o jag tänkte att jag kunde vänta hemma hos henne så kunde jacob hämta upp mig där så slapp ja gå upp för hela backen....så vi gick o matade ett par katter som lotta var kattvakt åt.. en jätte stor o hårig katt länge sen jag såg en sån stoor katt:)

sen kom jacob o vi blev bjuda på mat:) härligt då slapp vi tänka på det bekymmret för dagen iaf... hämtade sen byråer som hon skulle få o sen åkte jacob o ja bort till lgh med en full lastad bil med kläader o babysaker o fixade lite med det...

var iaf en lång natt kunde verkligen inte sova hade ont io bäckenet/höfterna kunde knappt gå eller jag kunde men ont gjorde de.... låg o vände mig länge sen gav jag upp la mig i soffan o blippade på tvn utan o hitta något bra somnade nog iaf runt tre skulle jag tro o vaknade till o från hela tiden....o vid 6 gick jacob upp så då fick han hjälpa mig upp ur soffan för det gick verkligen inte o så stupade jag i säng ist o lyckades somna riktigt äntligen:)

gick upp vid halv 12 så har inte gjort så mkt ska väl börja packa lite till... för ska nämnligen flytta på lördag:) ska fylla en lastbil så de ska nog gå bra:P  bara synd att vi inte få tag i så mkt bärfolk men de ska nog gå bra iaf hoppas de iaf...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela