Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

fix...

Publicerad 2010-01-12 13:48:17 i Allmänt


anna kom upp en sväng hon hade håltimma så vi skruvde ihop spjälsängen, de va fasen lite krångligt men lyckades tillslut:P sen satt upp lite gardiner, har tyvärr gjort ett felköp på gekås:/ köpte gardinkappa, skulle ja ha längder juh ahhh så nu är det inte som jag har tänkt mig alls men men får bli ikea o leta efter gardiner till kök,kontoret,sovrummet o även kolla vad som finns till vardagsrummet.... barnrummet hade svärmot något fint tydligen så de kollar vi nog inte om iaf....

jag har vikt alla sänkläder.. de var inte lätt o gära själv så har krypit runt på golvet o försökt vika hihi men gick gjorde de tillslut med iaf:) pausar lite nu innan jag ska se vad jag ska börja med härnäst...


ikväll ska vi nog till gamla lgh o hämta saker igen så hoppas jacob inte jobbar över så mkt idag...
o igår förresten så hämtade vi en spjälsäng o skötbord o vi fick med i priset ett andningsalarm så kanoners:)

långt ute i skogen var det o vägen var jätte dåligt kunde inte alls köra fort men tillslut hittade vi rätt iaf.. fikade lite o pratade lite o kollade i deras hus, jätte fint hade dom:).. innan vi skulle åka hem så kollade vi även på deras djur, hade köttdjur jätte fina var dom o även hästar fanns där så mysigt så skulle jag med vilja ha det lite lagom:)...

slänger kanske in lite bilder sen från lgh här så ni får se hur det ser ut:)


Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2010-01-12 15:24:39

Du måste ju ha en Kirschstång o sätta kappan på, så alltså måste du ha 2 stänger en att ha kappan på o en att ha längden på, annars lär de inte bli så bra ;P om ni nu får sätta upp sån själva i lgh;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela