Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

en tripp till västervik..

Publicerad 2010-01-29 17:44:56 i Allmänt


följde med jacob till västervik på förmiddagen för han skulle lämna lite leveranser där fick ta våran bil in för lastbilen hade frysit eller iaf den startade inte... uch vad halt de va på e22an inte alls bra men det är stor skillnad på hur mkt snö det är vi har mer här uppe än vad det är neråt gamleby/västervik.. snövallarna är lika höga som bilen här man ser liksom inte över änns....

när ja kom hem igen så supade jag i soffan o lyckades halvsova bort hela dagen tills jacob kom hem.. ja tog varsin macka fick bli till mat idag o sen åkte han iväg nyss för o spela hockey hade varit kul o se iaf men men jag får en egen hemmakväll ist så blir nog ett bad sen o sen ladda upp med lite gott till tvn sen.. jacob kommer väl inte hem förren sent på natten trodde han så får väl se när han dyker upp:)

lite synd för fick även ett erbjudande från jacobs jobbarkompis att vi skulle ut dit men de får bli en annan gång ist lite typiskt att de kommer olika erbjudanden alltid samma dag så man är tvugen o välja:/ fast de med hockeynvar redan bestämt sen innan men ändå....


hittade julia nyss på en ny liggplats:) hon har nämnligen krypit upp i babysittern ser väldigt skönt ut... inte så förtjust i att dom ligger bland barnsakerna men får damsuga av det innan bebis ska vara där i så det inte är en massa hår... tog kort med mobilen men blev inget bra så kan tyvär inte visa...

hoppas ni får en trevlig fredagskväll!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela