Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

bilder..

Publicerad 2010-01-22 14:42:49 i Allmänt


gav mig på o försöka ta lite bilder på magen.. gick inte så bra o göra de själv men iaf lägger upp så får ni se sj:)


( V. 36+4 )


( Skötbordet, ser väldigt tomt ut men de ska hängas upp en mobil o lite sånt även tavlor m.m)


( tillsist spjälan)

får ta en helbild av rummet sen när det är klart även dom andra rummen med kasnke... :)



( Julia, när hon var opererad.. vet inte exakt hur många dagar efter det var men iaf.. nu syns ingenting o stygnen gick ta igår de som var kvar :)


Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2010-01-22 15:23:48

mysigt <3



Fina sängkläder i spjälsängen ;) cassandra har likadant :)



Pussar <3

Postat av: mia

Publicerad 2010-01-24 14:51:07

vilken fiiin mage!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela