Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

4 år<3

Publicerad 2010-01-21 17:02:44 i Allmänt


japp idag har jacob o jag varit tillsammans i fyra år tänk vad tiden går...

vi ska inte göra något speciellt idag faktist, ska väl plocka lite i lgh hoppas på o få färdigt med alla kläder iaf:)...

tyvärr så lyckades jacob backa/glida in i en postbil idag så det blir väl självrisk eller något där vet inte alls vad de kan kosta:/... tur är väl at de inte blev något på våran bil iaf bara en bukla på den andra...
nae är inte alls på humör efter att jag fått veta detta....


Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2010-01-21 19:47:49

grattis till 4 år! Nä men du behöver väl inte städa och fixa, du är ju höggravid då ska man ligga på soffan och slappa :-)

Än så länge är det rätt lugnt i skolan men jag vet ju att det kommer bli tuffare..

Postat av: [email protected]

Publicerad 2010-01-21 21:08:29

GRATTISKRAMAR till er alla "tre" på fyraårs-dagen

mamma

Postat av: sofia

Publicerad 2010-01-22 09:21:49

Grattis på er 4års dag :D (i efterskott)



Puss puss

Postat av: sofia

Publicerad 2010-01-22 11:58:36

Tack för kommentaren :)

Det värmer mer än du tror! :D



Puss puss <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela