Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

stääda.. städa

Publicerad 2010-02-11 16:59:01 i Allmänt


idag har dagen bestått av att städa/plocka iordning lite men är mkt kvar tyvärr...
svärmor kom även upp en sväng innan jobbet så tog en snabbfika o hon fick mysa med jonna lite fick även vara lite elaka mot henne för hennes navel ser inte helt ok ut så fick åka ner till apoteket o köpa lite smörj så fixade lite med de o kan säga det INTE var populärt....

jacob är iväg nu o hämtar en säng som ska in i gästrummet/kontoret så vi får det lite fint där med snart så ser de ut som ett riktigt hem överralt o inte kartonger o skit:)

ska även ikväll försöka få tag i dom som skickat oss vagnen.. för i går fick vi nämnligen hem den o den är trasig såå typiskt:/ o öven ska vi göra en polisanmälan för någon har slagit sönder baklyktan på bilen o de hände antagligen när vi var på BB tror vi iaf så har kollat efter en ny idag o den kostar 1500!! så ska se om vi kan få tag i någon på skroten eller något iaf...

imorgon blir det ännu en sväng in till stan för Jonna ska vägas igen så hoppas att hon har gått UPP o inte NER nu iaf hoppas hoppas!

ja de var min dag hoppas ni har haft en bra dag med:)


Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-02-12 11:22:46

Hoppas att det går bra idag!



Håller tummarna <3



Pussar

Postat av: Nanna

Publicerad 2010-02-13 23:41:29

SÅÅÅ himla gullig er tös är !!! GRATTIS till Er båda. Jag har inte varit så aktiv på bloggen sista veckan, jag har legat som en strandad val i ischias. Kommer det fler bilder snart...så jättesöt !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela