Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

snabb inlägg

Publicerad 2010-02-22 12:07:45 i Allmänt


uppdaterar inte så mkt just nu för jag har varit sjuk hela veckan hög feber, illamående så fort jg har ansträngt mig som att gå från sovrummet till vardagsrummet har varit en pest o en fruktansvärd huvudvärk som migrän ont i lederna så har varit väldigt jobbigt så jacob har mest tagit hand om jonna jag har gett mat o han har gjort resten o även fått ge henne ersättning för jag har varit helt borta i sängen...


men fredag o lördag var jag ok iaf, fredagen var jag o jonna hos jacobs farmor o farfar var bjudna dot på middag o även jacobs bröder var med, jacob sj var iväg med sina jobbarkompisar en sväng o bowlade o så.. jonna var svårtröstlig hela kvällen vet inte vad de var med henne men inget hjälpte iaf...
lördagen var vi alla bjudna till svärföräldrarna så vi åt mat o spelade Disney TP trevlig kväll...

söndagen var hemsk fick tillbaka allt igen känns som jah lever på panodil men inte änns de hjälper ibland men är iaf bättre idag tur de iaf för jacob har börjat jobba igen...


förrästen i onsdags var BVC här o vägde Jonna, 3060 vägde hon då iaf o ska till dom på torsdag o se vad som har hänt mer på den fronten..


nu ska jag iaf lägga mig en sväg o hoppas jonna fortsätter sova trots att jag lägger mig:)
natt natt på er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela