Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

otursveckan??

Publicerad 2010-02-14 20:55:41 i Allmänt



ja är det de kansk vi har haft??
för i onsdags fick vi barnvagen o såg då att den var trasig... och även att bakljuset var sönderslaget på renaulten köpte även prematur blöjor på apoteket o när vi kom hem så var alla utan 2 ihoplimmade såå toppen o går inte få tag i vanlig affär..

Fredag när vi skulle in till stan igen så kom vi halvvägs eller lite mindre på e22 o avgasröret åker av på chevan så fick ringa efter hjälp så blev hämtade o sen ta en annan bil in blev lite stressigt men hann in ändå.. väl där inne var jonna jätte arg o ville ha mat i upptäkte att vi glömt amningsnappen hemma o försökte utan jätte länge men gick verkligen inte så jacob gick till apoteket o köpte en ny.. tyvärr var inte den så bra men bättre än inget...

så nu hoppas vi att de inte händer mer nu:/ ska in till stan imorgon igen för o ta kortet till tidningen så hoppas allt går bra... o får även besök  av anna o emelie en sväng vid 12 så de blir trevligt..:)


igår hade vi besök av jacobs gummifaster m pojkvän, farmor o farfar o ingrid fick jätte fina kläder av dom:)

idag har mina föräldrar o syster o mormor varit här jätte kul att dom kom var vid jul jag träffade dom senast så längta tills vi åker ner i mars.. fick jätte fina kläder av dom:)
så vi har fikat o varit o ätit på melkers o jag har gullat med hundarna medans mamma eller mormor :) har gullat med jonna:)

hoppas allt är bra blir lite glest med uppdateringqar men varje gång jag kan skriva eller börjar så vaknar alltid suttan till konstigt nog:)


Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2010-02-15 09:13:12

Vilken enorm otur att vagnen är trasig, kan man ha mer oflyt? :O Vad har ni nu för vagn då? :) Farbror Albin o jag kommer ner/hem på torsdag, är ni hemma i helgen? Jag längtar efter att få se lilla Jonna! Ha de så bra, Mamma Jasmine

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-02-15 09:29:46

Inget kul med en massa otur när man precis har börjat ett "nytt" liv och behöver komma in i det. Hoppas som sagt att ni får mer tur nu! Kul då får man se er i tidningen snart då :)Kram

Postat av: Malin

Publicerad 2010-02-15 19:46:36

Vilken otur ni har haft. Men efter oturen kommer turen :) Du får lägga upp lite mer bilder på lilla Jonna är så himla nyfiken. Vilket datum kommer ni till Nybro tror ni?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela