Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

hos bm idag..

Publicerad 2010-02-01 15:40:32 i Allmänt


hade fixat skjuss till barnmorskan idag för orkar nämnligen inte gå uppför de där jäkla backarna som är där annars hade jag gärna gått:)

allt var bra idag med
Sf- 35cm
Bltr- 110/70
Fosterläge- höger, rörlig me hade sjunkit ner lite sen sist

följde sen med jacobs farmor hem på en fika sen har jag inte gjort så mkt idag bara latat.. ikväll ska vi fortsätta fixa här i lgh med alla grejor vi köpte som rullgardinerna ska upp nu i sovrummet såå skönt så de blir mörkt! hoppas det inte krånglar bara:/

ja som ni förstår så åkte vi till IKEA på söndagen tänker nog inte göra om det för kroppen sa ifrån i slutet att jag hade gått alldeles för mkt! kändes som mot slutet så letade jag endast efter någonstans att sitta haha! la även märke till att endel kollar lite konstigt på mig men brydde mig inte så mkt men det är väl för att jag ser väl väldigt mkt yngre ut än vad jag är med kan jag tänka mig..

ska se om jag kan ta o lägga upp lite nya magbilder med sen, vet att jag är dålig på de men är svårt att ta själv o sen när gubben är hemma så har vi så mkt annat vi ska göra ist på dom få timmar innan man ska gå o lägga sig känns det som:)



kan ju berätta lite om helgen iaf..
fredagen satt jag själv för gubben var med grabbarna o spelade hockey hum "spelade" var de ja:P med whiskey han var allt lite påverkad när han kom hem men men...

Lördag- sov jag läänge gubben var ju redan iväg på övning med brandkåren så fanns ingen anledning att gå upp heller... iaf när han kom hem så städade vi av här hemma o fixade lite innan vi skulle iväg vid fem på kalas....
trevlig kväll blev det iaf:)

Söndag- begav vi oss iväg till linköping.. började med att gå inne på IKEA vilket tog några timmar betalade o sen gick vi o åt pizzabuffe.. sen ville jag åka till en djuraffär kom inte ihåg var den låg riktigt så vi tog bilen o snurrade lite i området o hittade den så kollade även lite där men köpte inget till vilddjuren denna gång... kollade även in babyproffsen såå mkt bättre i linköping än norrköping måste jag säga hittade lite saker jag funderade på o köpa men nae ångrade mig ist o nöjde mig med att bara kolla:) medans gubben roade sig med att köra barnvagnar haha:P


blev en sväng in på IKEA igen för o häta det sista när vi hade bestämt oss med vill säga för ar lite osäkra på ifall vi skulle ta ett soffbord eller inte med det blev de tllslut! hade ju 2 pressentkort där inne så det blev ett soffbord av de:)

vid ca 5 så skulle vi bege oss hemmåt men först åka till IKEAS lager någonting o hämta bordet har inte varit med om det innan men det gick bra förruton att gubben backade på en bil till!! va fasen 2 bilar på mindre än 2v vad e detta! eller släp var det rättare sagt denna gången såg inte det o blev inget på det heller bara en liten reva på våran bil tyvärr men inget som syns om man inget vet men lova om jag blev irriterad på honom är inte gjord av pengar som ska gå till skadeanmälningar m.m:P


När vi kom hem så hade vi problem att få in bordet tänkte först ringa o be om hjälp men vad fasen tänkte ja om vi tar de lungt så är de nog ingen fara! så jacob tog den mästa av tyngden o jag lyfte upp lådan trappsteg för trappsteg så att den lutade liksom på trappan gick bra iaf!!! fixade sen med det hela kvällen o gjorde fint i vardagsrummet! :)


blev ett långt inlägg men men du väljer ju själv om du vill läsa eller inte men så har min helg varit iaf hoppas din har varit bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela