Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

hemska drömmar...

Publicerad 2010-02-03 11:35:03 i Allmänt


 vaknade av att jag grät idag uch är hemskt när det är så.. förlorade först min son o sen även dog jacob hel kontigt var det iaf uch vad hemskt....

men iaf drog mig upp ur sängen med sprängande huvudvärk igen !:/ andra morgonen det är så hum dricker kasnke för lite elelr något aja skit samma.. har precis fått i mig lite frukost iaf så gör inte såå mkt får se om jag ska börja eller fortsätta plocka lite i lgh får se lite annars blir det väl vågrätt läge i soffan...

fick en ny orderstatus igår ang barnvagen nu är den SKICKAD ist för bearbetad så de går framåt får se om den kommer idag,imorgon eller ja någon gång denna vecka iaf:)

hoppas ni har det bra där ute o slipper snövädret för är här öser de ner:/


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela