Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

gnälla får jag väl lite iaf:)

Publicerad 2010-02-05 10:36:58 i Allmänt


åå måste bara få skriva av mig lite om mina små krämpor haha:P

börjar faktist tröttna på detta nu vill ha tillbaka min egen kropp o jag vill attt bebis ska komma ut nu ist för o ligga där inne o filura:P

- jag saknar mina anklar och kunna gå normalt utan att se ut som en pingvin:)
- kunna få sova en hel natt utan att de gör ont överralt, inga problem att bli väckt men att de gör ont är värst:/
- få tillbaka orken till en sån enkel grej som att damsuga:P
- att klådan ska försvinna! håller på o bli tokig av att det kliar så mkt på magen
- jo min navel sulle jag gärna vilja se igen med haha finns nämnligen ingen längre..:P

fast jag klagar inte så hela tiden bara de att jag börjar bli lite trött, har ju faktist haft de vääldigt lätt hela graviditeten o det är jag tacksam över har inte haft svåra foglossningar eller något sånt bara lite känningar när jag ansträngt mig.. men nu är det endast 9 dagar kvar till Bf!! men tror att det kommer gå över några dagar men de märks:)

visst får man gnälla liiite? bara liite? :)

har inte gjort så mkt än idag fått i mig lite mat bara.. har varit en hemsk natt har hft ont i magen/ljumskarna hela tiden o spelar ingen roll hur jag ligger så är det väldigt obekvämt.. så gick upp straxt efter jacob åkt för o se om soffan var skönare men inte lika ont där men men så är de får försöka vila under dagen...

ska till jacobs moster snart en sväng snart o fika lite..

imorgon blir det till västervik iaf ska till badhuset med fia o bamse ska bli trevligt:)


Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-02-05 11:12:40

Självklart får man gnälla lite ! Veet ju själv hur det är på slutet man vill bara att d ska sätta igång så man slipper va gravid =) Du kan ju hoppas på att du slipper gå över tiden iaf , o ditt bf datum är ju inte helt fel att föda på hiih :) Önskar dig all lycka till när dagen är kommen! Puss & kram

Postat av: sofia

Publicerad 2010-02-05 16:53:56

Gnäll på ;) man får gnälla i slutet :)



puss puss

Postat av: Sofie

Publicerad 2010-02-05 18:44:35

Förstår dig verkligen. Jag har iofs BF på måndag men skulle ju inte bli ledsen om bebisen kom imorn. Hehe. Hoppas du slipper gå över tiden. Kram

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-02-05 18:50:42

Jasså :) har du börjat haft lite känningar? myyys =)

Hoppas liten kmr snart då tihi

Hoppas helgen blir trevlig! =)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela