Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

blir så ledsen..

Publicerad 2010-02-01 21:27:43 i Allmänt


ännu en kväll då min sambo sitter o sover i soffan inte själva de visst att man kan somna men att man börjar vid halv åtta o nicka till o somna hela tiden måste något vara fel eller eftersom detta är varje kväll spelar ingen roll om det är helg, med eller uta sprit eller vad som alltid är det såhär... o de slutar alltid med att jag blir vansinnig men idag brast det totalt kanske han förstår men antagligen inte uch blir så himla ledsen av detta jag sitter likom själv hela dagarna han kommer hem vid 5 o då vill jag umgås o få saker gjorda här hemma eftersom jag inte når eller ja vad som nu att jag inte orkar eller vågar klättra i föntrerna med borrmaskin o grejer! men men får väl göra det själv iaf ska försöka imorgon o se om jag lyckas för jag har ju inte tummen mitt i handen iaf!

var tvungen o ventilera lite iaf..
ingen förstår hur ledsen jag bir varje gån vi är hos någon o han börja somna i soffan dom säger men låt honom somna.. jo visst men det är såhär varje kväll!!!  o sen skojar jag inte att han somnar vid ratten när han kör ingen verkar ju tro mig om det heller men vänta bara tills vi sitter i diket för jag orkar inte säga till längre....(om det inte går helt över sfyr i för hög hastighet!! )




Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-01 22:14:05

Usch vad jobbigt =/ Tråkigt när det är så.. min sambo är ju trött typ jämt oxå :S men inte varje dag iaf...

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-02-01 22:14:52

Det var jag som skrev :P

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-02-02 10:33:19

Mmm jag vet gumman, tycker synd om dig och förstår att det är jätte jobbigt för dig!

Hoppas bara att han inte fortsätter med det beteendet när bebis kommer för då kommer det bli tungt för dig hjärtat! :/ Men du vet att vi alltid kommer att ställa upp! Och om du någon gång känner för att sova eller bara vill vara själv och vila dig sen när bebis kommer så är jag/vi mer än gärna barnvakt om det skulle behövas!



Puss puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela