Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

bakande..

Publicerad 2010-02-04 12:18:11 i Allmänt



igår gjorde jag inte så mkt heller letade skruvar o grejer för o kunna sätta upp lite olika sake rmen hade tur att anna o emelie ville vara sociala med mig så jag slapp fortsätta med de:)
vi åt baguetter o snackade en massa skönt med sällskap iaf...

dom åkte lite innan fyra o sen väntade jag bara på att jacob skulle komma hem vilket kan gjorde vid 5..:)

ja vi pratade igenom dagen o bestämde att vi skulle baka lite så vi satt o letade lite recept på nätet blev chokladmuffins med en bit vit cholkad i super gott:) o sen något annat med smördeg o nutella helt ok de med:)


(här är recultatet iaf)

dagen vet jag inte vad den erbjuder men ska väl se om jag ska plocka lite o sätta upp tavlor o de jag inte gjorde igår:)

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-02-04 13:03:45

Åh det såg gott ut! När bjuder ni på fika? ;)



Puss puss <3

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-02-04 13:35:54

Ser jättegott ut! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela